sobota, 12 maja 2012

Co kobiety lubią w facetach?

Co kobiety lubią w facetach?
To, w jaki sposób kobiety patrzą na mężczyzn, różni się bardzo od sposobu, w jaki to mężczyźni patrzą na kobiety.
Wiem, jak trudno jest zrozumieć wielu facetom, że dla kobiet dużo mniej liczy się atrakcyjność fizyczna, niż dla facetów.
Mimo że kursy uczące tego, czym jest uwodzenie i kwestie podrywu są ogólnodostępne – wielu chłopaków nadal boi się podejść do ładnej dziewczyny, gdyż uważa się za niższą ligę (jeśli chodzi o atrakcyjność fizyczną) od tych dziewczyn. Pora aby raz na zawsze uwierzyli, że zupełnie inne cechy sprawiają, że mężczyzna wydaje się być atrakcyjny dla kobiet. I wcale nie o wygląd fizyczny tu chodzi (choć o nim tez będzie mowa).
Wygląd fizyczny jest ważny dla Ciebie. Tu chodzi o to, jak się czujesz ze swoim ciałem i z samym sobą. Kobiety nie patrzą bezpośrednio na to, jak wyglądasz, ale na to, czy czujesz się z tym wszystkim dobrze (pewny siebie). Jeśli się tak nie czujesz – faktycznie musisz popracować nad sobą. Możesz zając się albo sferą wyglądu (a więc dla przykładu schudnąć lub pójść do dermatologa) lub popracować na większą pewnością siebie.
Bo to właśnie pewność siebie przyciąga do mężczyzny kobiety jak magnez. Dzięki temu czują one, że faktycznie mają do czynienia z niezwykle męskim facetem, który je fascynuje.
Dla kobiety nie ma nic gorszego niż zakompleksiony facet. Oznacza to dla niej tylko tyle, że ciągle będzie musiała go pocieszać i że to ona będzie musiała być tą silniejszą stroną w związku. Niewiele kobiet jest w stanie się na to zgodzić. Dużo więcej z nich woli pewnego siebie faceta, przy którym będą mogły być po prostu kobietami.

Artykuł z serwisu Airstar.pl Promocja strony
Autor: wisienka

Podziel się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem. Dodaj artykuł na Airstar.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz