sobota, 30 listopada 2013

Biustonosz na duży biust - czyli jak dopasować rozmiar?


Biustonosz na duży biust - czyli jak dopasować rozmiar?


Autor: Leokadia Spik

Odpowiedni dobór biustonosza jest bardzo ważny - ma on wpływ nie tylko na nasz wygląd, ale także na nasze zdrowie. Kobiety hojnie obdarzone przez naturę dźwigają codziennie ciężar nawet kilku kilogramów. Jest to duże obciążenie dla naszego kręgosłupa, które w konsekwencji może powodować wady postawy.


Źle dobrany biustonosz będzie uwierał, a fiszbiny będą się wbijały i uciskały piersi. Więc zacznijmy dbać o nasz biust. 
Pierwszym krokiem będzie dobór rozmiaru i miseczki poprzez zmierzenie się.
Pod biustem mierzymy się stojąc prosto, bez stanika i bez odzieży. Używamy do tego celu miarki krawieckiej. Taśmę układamy bezpośrednio pod piersiami, by znajdowała się na tym samym poziomie z przodu i z tyłu, powinna dość ciasno przylegać do ciała. 
Odczytujemy wynik z miary i odejmujemy 3, a następnie zaokrąglamy w dół. Np. jeśli na miarce jest 107, odejmujemy 3 =104 i zaokrąglamy w dół do 100. 
Czyli nasz rozmiar to 100. Kolej na rozmiar miseczki. Musimy zmierzyć się w biuście. Zawsze mierzymy się w biustonoszu miękkim, jeśli mamy duży, niezbyt jędrny biust, najlepiej pochylić się do przodu. Taśmą opasujemy biust w najszerszym miejscu. Różnica w obwodzie biustu i pod biustem podpowie nam, jaki mamy rozmiar miseczki. 
Oto jak dobrać miseczkę, gdy znamy różnicę:
A – 12 cm B – 14 cm C – 16 cm D – 18 cm E – 20 cm F – 22 cm G – 24 cm

Nic trudnego, a jednak wiele kobiet nosi źle dobrany biustonosz. Odradzam też kupowania tanich biustonoszy nieznanych firm - po pierwszym praniu na pewno się rozciągną i będą już 2 rozmiary za duże. Przekonałam się o tym sama.
Biustonosz dobrze dobrany musi się zapinać na ostatnią haftkę. Z czasem będzie luźniejszy, więc przepniemy na następną. Ważne są także fiszbiny, które utrzymują duży biust na swoim miejscu, unoszą go i eksponują. Jest wiele różnych modeli od push-up do miękkich bardotek.
Push-up (z języka angielskiego wypchnąć w górę) to biustonosz, który ma za zadanie wypchnąć biust w górę i silnie zbierać z boków. Spotykamy także biustonosze z mocno zabudowanymi miseczkami i wyższym mostkiem, aby lepiej podtrzymywać piersi.
Balkonetki są miękkie, z wszytymi pionowymi fiszbinami, przewiewne, idealne na letnie dni. Każda z nas wybierze coś odpowiedniego dla siebie, żeby było nam przede wszystkim wygodnie.
Możesz także skorzystać z porad specjalisty w tym zakresie - brafitterki, która zawodowo zajmuje się doborem odpowiedniego biustonosza. Kobiety o dużym biuście miewają problem z zakupem biustonosza w swoim rozmiarze.
Teraz producenci z myślą o nich szyją biustonosze nawet do miseczki K. Pamiętajmy, że od prawidłowego doboru biustonosza (szczególnie, gdy jest to biustonosz w dużym rozmiarze) zależy nasze zdrowie i dobre samopoczucie,  no i oczywiście wygląd. A przecież każda z nas chce być piękna.

Sklep internetowy z bielizną: www.diores.pl - biustonosze w dużych rozmiarach
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

czwartek, 28 listopada 2013

Jak wybrać idealną seksowną bieliznę?


Jak wybrać idealną seksowną bieliznę?


Autor: Krzysztof Jachimowicz

Poszukiwanie bielizny nie powinno być dodatkowym stresem w Twoich codziennych zajęciach, przeciwnie! Każda figura może być podkreślona przez odpowiednią sexy bieliznę i uwierz – na pewno znajdziesz coś dla siebie! Oto kilka wskazówek dla udanych zakupów!

Zidentyfikuj typ swojej sylwetki. Oceniając swoje ciało staraj się być obiektywna. Możesz myśleć, że jesteś zbyt duża lub niewymiarowa, pomiary nie kłamią. Jeśli nie jesteś całkowicie pewna, jaki rozmiar bielizny erotycznej wybrać, wszystkim co musisz zrobić, jest zmierzenie swojego ciała. Zastanów się, jakie ubrania wyglądają na Tobie dobrze. Lubisz jeansy czy nosić większe ubrania? 
Według tych danych, możesz wybrać już swoją seksowną bieliznę!

Podkreśl części ciała, które najbardziej lubisz! Jeśli chcesz czuć się pewnie i sexy, spróbuj skoncentrować się na tych częściach ciała, które kochasz i nie boisz się ich pokazać. Każda kobieta ma swoje małe wady, ale to nie znaczy, że należy skupić się tylko na nich. Jeśli twój partner lubi Twój tyłek weź to pod uwagę, a przy wyborze bielizny podkreśl właśnie tą część swojego ciała!

Wypróbuj więcej niż tylko jeden model. Gdy szukasz nowej seksownej bielizny, zawsze należy spróbować więcej niż jeden krój. Jest to najlepszy sposób, by dowiedzieć się, która bielizna najbardziej Ci odpowiada i w której czujesz się najbardziej komfortowo.

W przypadku kupna bielizny w internecie, należy być bardzo ostrożnym i dokładnie sprawdzić czy rozmiar jest odpowiedni. Bo mimo tego, że seksowna bielizna może wyglądać świetnie na stronie internetowej, to w przypadku złego rozmiaru, okaże się, że to nie ten model, który widzimy na zdjęciach.

Wybierz zestawy! Podczas wyszukiwania seksownej bielizny, najważniejsze jest to, jak się w niej czujesz. Koronki i luksusowa bielizna wyglądają dobrze, nikt nie zaprzecza, ale może spowodować swędzenie lub podrażnienie skóry.

Tak więc warunek - wybrać klasyczny zestaw, a zestawy są naprawdę niezwykle zmysłowe. Jeśli jesteś wrażliwa na koronki, można wybrać bieliznę z bawełny, z aplikacjami koronki lub innymi szczegółami, tak, aby wyglądało dobrze. Pamiętaj! W każdym wieku można czuć się sexy i nosić na sobie taką bieliznę!

Kolor jest również bardzo ważny. Jasne kolory, takie jak różowy lub beżowy zalecane są osobom lubiącym romantyczne klimaty. Dla pewnych siebie kobiet, które chcą być boginiami seksu, odpowiedni będzie kolor niebieski oraz czarny. Jeśli chodzi o modę, czarny jest zawsze w trendzie, a wszystkie panie powinny mieć czarną bieliznę w swojej szafie. W Feng Shui, czarny jest elementem wody, związany z kobiecością i energią.

Bielizna erotyczna
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

środa, 20 listopada 2013

Większość osób może schudnąć, jeżeli tylko chce

Większość osób może schudnąć, jeżeli tylko chce


Autor: zdrowiedlarodziny.pl

Nie ma na świecie człowieka, który nie chciałby być szczupły. Jednak większość z nas ma trudności z osiągnięciem tego, a co gorsze ma także kłopot z utrzymaniem prawidłowej masy ciała.

Najważniejsze, żeby w porę zdać sobie sprawę z tego, że problemem jest nadmiar spożywania pokarmów obfitujących w tłuszcz, czyli nadmiernej ilości wysokokalorycznych pokarmów, siedzący tryb życia oraz brak aktywności ruchowej.

Większość osób może schudnąć, jeżeli tylko chce. Wymaga to jednak od nich wiele poświęcenia oraz pracy nad samym sobą i swoimi nawykami żywieniowymi. W odchudzaniu niezbędne są również ćwiczenia fizyczne, których intensywność zależy od zapotrzebowania energetycznego każdego ludzkiego organizmu. Udowodniono, że 20–30 minut ćwiczeń dziennie pomaga w odchudzaniu i utrzymaniu zdrowia.

Najważniejsze, żeby zdać sobie sprawę z tego, że nie ma ekspresowych i cudownych diet, dzięki którym schudniesz 10 kilo tygodniowo bez uszczerbku na zdrowiu i bez efektu jo-jo. Najlepiej więc chudnąć powoli, ale skutecznie. Wystarczy ograniczyć swoją dietę do 1100–1200 kalorii dziennie i  można schudnąć około 1 kilograma tygodniowo. Szybsze tracenie na wadze jest szkodliwe.

Zanim zabierzemy się za utratę  zbędnych kilogramów, najpierw należałoby się przyjrzeć przekonaniom, jakie mamy na temat odchudzania.

Oto fakty dotyczące odchudzania:
► Warzywa można jeść bez ograniczeń - oszukujemy głód.
► Panierki tuczą – kaloryczność produktu opanierowanego wzrasta nawet  dwukrotnie.
► Kapusta poprawia przemianę materii - zwiększa aktywność przewodu pokarmowego.
► Sałatki są niezastąpione i niezbędne - jeżeli nie są przyrządzane na bazie majonezu czy śmietany.
► Sery są bardziej kaloryczne niż mięso.
► Niektóre z leków sprzyjają nadwadze - apetyt zwiększają środki psychotropowe i preparaty hormonalne, które zatrzymują w organizmie wodę i sól.
► Głodówki sprzyjają nadwadze - spowalniamy procesy metaboliczne, czyli spalanie tłuszczu zachodzi wówczas bardzo wolno.
► Suche pieczywo nie jest bardziej dietetyczne niż zwykły chleb.
► Koniecznie należy popijać przed lub po posiłku, a nie w trakcie - powoduje to wzdęcia.
► Picie wody powoduje spadek łaknienia
► Dobrze jest pić przed jedzeniem - w ten sposób mamy szansę zjeść mniej.
► Przegryzki powodują tycie.

Wokół odchudzania powstało również wiele mitów:
► Herbata sprzyja chudnięciu - a tak naprawdę tylko zielona i czerwona wpływa na efekty diety.
► Woda odchudza - a tak naprawdę jedynie tłumi uczucie głodu i pozwala na pozbycie się toksyn.
► Drób jest chudy - a tak naprawdę wszystko zależy od tego, jak drób zostanie przyrządzony.
► Owoce można jeść bez ograniczeń - a tak naprawdę jeżeli jemy powyżej 2–3 sztuk dziennie to wtedy mogą wpłynąć negatywnie na dietę z powodu dużej zawartości cukrów prostych.
► Świeże warzywa i owoce mają więcej składników odżywczych niż mrożone.
► Opuszczanie posiłków pomaga schudnąć.
► Jedząc zdrową żywność, nie musisz kontrolować ilości.
► Kolacja powinna być najpóźniej o godzinie 18 - a tak naprawdę ostatni posiłek  należy zjeść trzy godziny przed snem. Najlepiej białko.
► Produkty typu light mają niską zawartość tłuszczu - a tak naprawdę tak nie jest, brakujący tłuszcz zastępowany jest kalorycznymi składnikami.
► Margaryna jest mniej tucząca niż masło - a tak naprawdę oba są tak samo tuczące ponieważ zawierają różne rodzaje tłuszczu, ale mają równie wysoką wartość kaloryczną.
► Białe pieczywo jest bardziej kaloryczne niż ciemne - okazuje się, że różnice w kaloriach są niewielkie, ale ciemne pieczywo jest zdrowsze.
► Od ziemniaków się tyje - tak naprawdę istotny jest dodatek do ziemniaków, czyli wszelkiego typu sosy i mięsa. To one tuczą, gdyż są wysokokaloryczne
► Zupy są tuczące - nie jest tak, jeśli nie gotujemy ich na tłustym mięsie oraz nie zagęścimy ich śmietaną.
► Kluski i ryż tuczą.
► Makaron jest tuczący - tak naprawdę tuczące jest połączenie makaronu z tłustymi sosami, mięsem czy serem.

Podsumowując, pamiętajmy, że diety-cud nie istnieją. Najczęściej kończą się efektem jo-jo i zniechęceniem do podjęcia dalszych prób. Odchudzanie pomimo wszystko może być zdrowe i skuteczne, ale tylko wówczas, gdy całkowicie zmienimy swój dotychczasowy sposób odżywiania i dostosujemy go do potrzeb. Trzeba zdać sobie sprawę, że nie wystarczy stosować przez kilka tygodni zdrowego trybu życia, ale zdrowo należy odżywiać się przez całe życie. I albo poświęcimy się temu w 100%, albo nie ma co zawracać sobie głowy parodniowymi kuracjami odchudzającymi. To tak jak kontrakt bez możliwości jego zerwania. Dobry skutek naszego wysiłku zależy teraz tylko od nas.

Suplementy diety - na odchudzanie, grzybicę, antyoksydanty
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.