Przejdź do głównej zawartości

Pianka do golenia Palmolive z dodatkiem aloesu - czy mężczyźni są z niej zadowoleni?

Jest to kolejny kosmetyk testowany przez mojego męża.
Ale już na początku mówię szczerze - nie lubię kosmetyków sygnowanych napisem Palmolive. Jest to może irracjonalne, może efekt jakiś złych doświadczeń z przeszłości, ale tych kosmetyków nie kupujemy.
Pianka znalazła się u nas trochę przypadkowo. Po prostu robiąc zakupy w internetowych sklepie z "chemia z Niemiec" trzeba było coś dołożyć do koszyka, tak, by przekroczyć kwotę od której wysyłka jest darmowa - i tak padło na piankę do golenia Palmolive.

I co o niej sądzi mój mąż:
Po pierwsze trzeba pamiętać, że pianka jest produkowana na rynek niemiecki. To ważne, bo sami wiecie, że kosmetyki z Niemiec są po prostu lepsze.
Do tej pory może ze dwa razy stosowałem piankę Palmolive. Raz na wyjazd, kupiłem małe opakowanie - i trzeba powiedzieć że się zniechęciłem - pianka nie chciała trzymać się na twarzy, trzeba było sporo się namęczyć, by pokryć twarz kosmetykiem. Małe opakowanie starczyło może na trzy - cztery golenia!
Tym razem - zaskoczenie, tamtego problemu nie ma. Pianka dobrze rozprowadza się po twarzy, jest bardzo wydajna.
Kolejna,dla mnie kluczowa rzecz: niektóre zapachy mi nie służą. Kicham, mam podrażnione oczy itp. W przypadku pianki Palmovive z dodatkiem aloesu - ładny,przyjemny dla nosa zapach. Mnie w każdym razie nie uczulił!

A jak z tym co najważniejsze?
Ja mam twardy zarost, często pianka czy żel do golenia musi "poleżeć" trochę na skórze, by włoski zmiękczyć. 
A sami wiecie jak to denerwuje, gdy rankiem spieszymy się do pracy i trzeba się szybko ogolić. Palmolive bardzo dobrze zmiękcza włoski, praktycznie można się golić od razu po nałożeniu jej na skórę twarzy.
Cena też atrakcyjna - 8,99 za 300 ml (przesyłka była darmowa).
A wady: po każdym goleniu trzeba stosować dobry krem, bo skóra jest napięta i mam wrażenie, że lekko wysuszona.

Moja ocena wysoka 3,5 w skali od 1 do 5.

Komentarze

  1. Mój używa tej najzwyklejszej pianki Gillette i taka mu pasuje :) I ma patent, że goli się zawsze po kąpieli, także skóra jest lepiej nawilżona a zarost zmiękczony. Poza tym z tego co mówił duże znaczenie ma też golarka, on używa Philipsa z głowicami i jest zadowolony, ja też nie mam powodów do narzekania na to jak gładko jest ogolony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż właśnie wczoraj skończył tą piankę i powrócił do Gillette Fusion - ale do żelu do golenia. Twierdzi, że on jest najlepszy, choć ja sądzę, że to bardziej kwestia przyzwyczajenia -:)

      Usuń
    2. Grunt że znalazł najlepsze dla siebie kosmetyki :) Mój też swego czasu próbował jakiegoś żelu (choć już nie pamiętam jakiej firmy), ale stwierdził że od tej strony wielkich różnic nie ma, bo ta golarka czy z żelem czy z pianką "robi robotę" :) Ale też jestem zdania, że warto przetestować różne opcje

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Silikonowe biustonosze

Silikonowe biustonoszeW dzisiejszych czasach modne kobiety nie muszą już martwić się jak dopasować bieliznę by nie psuć danej stylizacji widocznymi ramiączkami lub odstającym krojem stanika. Przemysł bieliźniarski podąża za modą i proponuje wiele wygodnych rozwiązań. Jednym z nich są silikonowe biustonosze, przydatne zwłaszcza przy noszeniu eleganckich kreacji bez pleców, letnich sukienek lub oryginalnie skrojonych bluzek.

Samonośne biustonosze wykonane są z medycznego silikonu, który doskonale przylega do ciała, podnosi i podtrzymuje piersi. Bielizna ta składa się z dwóch samoprzylepnych miseczek, dokładnie pasujących do rozmiaru biustu. Wystarczy przyłożyć każdą z nich do piersi, pilnując by znalazły się na tej samej wysokości oraz upewnić się, że obie dobrze przylegają do biustu. Oprócz łatwości użycia głównymi zaletami takich biustonoszy jest wygoda noszenia i ich przystępna cena. By cieszyć się tym niezwykłym wynalazkiem warto jednak pamiętać o kilku szczegółach.
Silikonowy biu…

Top 6 najmodniejszych sukienek na wesele

Autor: Alicja Janak

Ślub i wesele to okazja dla każdej kobiety do tego, by zabłysnąć. Dlatego każda kobieta z ogromną uwagą przygotowuje się do takiej uroczystości. Oczywiście najważniejszą sprawą jest dobór odpowiedniej sukienki.

 Wybrana kreacji może skutecznie pomóc wyeksponować walory figury i ukryć jej mankamenty. Poza tym suknia może ukazać naszą osobowość i nasz styl. Dlatego tak ważne jest, by dokonać przemyślanego wyboru. Warto też zwrócić uwagę na aktualne trendy i wybrać spośród nich coś dla siebie.
1. Sukienki dopasowane w tali. Bardzo modne są sukienki o prostym kroju i dopasowane talii, o długości do kolan. W tym zakresie do wyboru jest oczywiście wiele różnych wzorów. Młodsze kobiety lubiące urocze stylizacje mogą wybrać sukienkę ze zwiewnej i delikatnej tkaniny, która będzie ładnie podkreślać kobiece kształty. Na miejscy będą pastelowe kolory i koralikowe aplikacje. Kobiety eleganckie i dojrzałe mogą sięgnąć po kreacje bardziej szykowne i proste. Bardzo modnym wykończenie…

Przegląd internetowy: moda i uroda. Wydanie nr 20 (11-20 marca 2017)

Kolejny, dwudziesty przegląd internetu poświęcony modzie i urodzie zahacza prawie  o wiosnę. Ostatnia szansa zadbać o sylwetkę zanim odsłonimy nasze ciała na widok publiczny 😀
Węglowodany w Polki PLzostały poddane surowej ocenie. Okazuje się, że jeść je trzeba, bo w diecie człowieka powinny pokrywać około 60% zapotrzebowania energetycznego. Które warto spożywać a których nie jeść dowiecie się właśnie na w/w portalu 🍔



Elle zamieściło rozmowę z Taylor Hill, 21-letnią modelką uchodząca za jedną z najpiękniejszych kobiet świata.
Ponieważ jest ona "ambasadorką" produktów Lancôme, nic dziwnego, że wywiad dotyczył kosmetyków tej firmy.

Jastrząb Post, po raz pierwszy w naszym przeglądzie. 
Ale ponieważ portal zamieścił u siebie galerie takich gwiazd jak: Dorota Soszyńska, Joanna Kulig czy Marzena Rogalska będziemy tam dla Was od czasu do czasu zaglądać.

Zwierciadło napisało o pozytywach i negatywach medycyny estetycznej. Ostatnie tragiczne wypadki podczas operacji plastycznych czy lipos…