niedziela, 31 sierpnia 2014

Krem nawilżający L'OREAL MEN EXPERT - opinia użytkownika

A teraz pora na moją opinię o kremie kupionym w ... Bierdonce.

Tak, tak. Biedronka zaczyna powoli wchodzić w rynek kosmetyków z trochę wyższej półki - bo do takich można zaliczyć serię L'oreal Men Expert.
I tu mam pewien problem, na ile obiektywna będzie opinia mojego Pana (tak, tak mój drogi mężu), ponieważ uwielbia On kosmetyki z tej serii. 
Oddaję mu głos:

Robiąc zakupy w biedronce zauważyłem ten krem nawilżający. Co prawda wolę żel z tej samej serii, ale cena (około 14 zł przy 21 w innych sklepach) była zachęcająca.

Pierwsze wrażenie
Pierwsze użycie mnie zachwyciło. Wydawało się, że krem jest po prostu za tłusty. Na szczęście okazało się, że to tylko tak się wydaje - po prostu za dużą porcję kosmetyku rozprowadziłem po twarzy. Krem wchłonił się dość szybko i po kilku minutach wszystko było ok.

Subiektywna ocena
Obecnie używam go w okolicach twarzy, gdzie łuszczyła mi się skóra - i problem się ponownie nie pojawił, krem nawilżający L'oreal Men Expert jest skuteczny. Jest jak dla mnie mały problem z szybkością wchłaniania się. Być może wynik to z przyzwyczajenia do stosowanego wcześniej żelu tego producenta, który wchłaniał się błyskawicznie. Tu miałem kilka razy problem z rozmową przez telefon, jeśli ten zadzwonił w ciągu kilku minut od posmarowania twarzy.
Jak dla mnie zapach kremu jest przyjemny i mnie nie uczula. Skóra jest dobrze nawilżona, chociaż efekt ten nie utrzymuje się do końca dnia pracy. 
Producent chwali produkt jako kosmetyk "pobudzający" - ja jakoś tego nie odczuwam, może jestem mniej wrażliwy -:)

Moja ocena w skali od 1 do 5 - 3,5 pkt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz