poniedziałek, 8 września 2014

Balsam po goleniu: The Real Shaving Post Shave Moisturising Balm - test konsumenta

Przyszła pora na kolejny test, balsamu po goleniu prosto z Anglii - The Real Shaving Post Shave Moisturising Balm.

Kosmetyk został zakupiony w sklepie Amazon w cenie 26,88 zł (koszt przesyłki był darmowy) za opakowanie 125 ml.

Oddaję głos mężowi:

Chyba jak każdy mężczyzna nie lubię golenia, a ponieważ z uwagi na pracę muszę to robić codziennie, dużą wagę przywiązuję do kosmetyków, które używam do tej czynności
Balsam The Real Shaving Post Shave Moisturising Balm kupiłem kierując się świetnymi opiniami zamieszczonymi przy produkcie w sklepie Amazon. Oczywiście, nie jestem naiwny i wiem, że czasem są to wpisy producentów zachwalających produkt, ale tym razem nie zawiodłem się.

Zacznę od ceny - prawie 27 złotych to sporo, ale zwracam uwagę, że jest to tubka 125 ml. Ponadto wydajność balsamu jest znakomita. Wystarczy niewielka ilość aby pokryć całą skórę twarzy.

Druga rzecz to zapach - ponieważ jestem uczuleniowcem, wiem, że niektóre zapachy są nie dla mnie. I tu zaskoczenie - przyjemny, męski zapach który wcale mi nie przeszkadza!

I w końcu to co każdy z nas oczekuje od kosmetyku używanego po goleniu: po użyciu daje od razu poczucie ulgi. Być może to zasługa dodatku aloesu a może olejku z drzewa herbacianego - najważniejsze, że działa.
Balsam wchłania się dobrze, wystarczy chwila, by można było nałożyć ubranie lub prowadzić rozmowy przez komórkę. Moja skóra jest dobrze nawilżona, gładka i nie mam problemów z krostkami czy wypryskami!

Moja ocena w skali od 1 do 5 - 4,5 pkt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz