niedziela, 19 października 2014

Loreal Men Expert - Hydra Energetic Roll-on pod oczy - ocena użytkownika

Ostatnio coraz modniejsze są kosmetyki pod oczy zamknięte w wygodnym do aplikowaniu typu roll-on.

I ja skusiłem się na taki zakup w sklepie Amazon i po raz pierwszy kupiłem roll-on.
Tanio nie było - 37 zł! A czy warto opowiem poniżej

Niestety, przy intensywnym tygodniu pracy zdarza mi się nie dosypiać. To zaraz widać na twarzy, szczególnie w okolicach oczy. Dlatego postanowiłem wypróbować L'Oreal Men Expert Hydra Energetic Eye Roll bo lubię produkty tej serii, często używam i jestem zadowolony.

Powiem tak, efekt mnie zaskoczył - bo go prawie nie widać!

Może rzeczywiście początkowo czuć pewne orzeźwienie, ale kosmetyk nie spełnia tego, do czego został stworzony - u mnie nie znikają worki pod oczami. No może troszeczkę, tak przynajmniej twierdzi moja żona.

Sama konstrukcja jest przemyślana i dobrze wykonana. Łatwo posmarować okolice oczu, a kosmetyk jest wydajny i starcza na długo.

Moja ocena to 2 w skali od 1 do 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz