niedziela, 5 października 2014

Szampon L'oreal Kids "Blu's strawberry" - ocena konsumentki

Szampon L'oreal Kids "Blu's strawberry"  
został kupiony w sklepie internetowym Amazon za 5,08 zł

Tak, wiem - to szampon dla dzieci. Ale proszę się nie śmiać, bo truskawka to mój ulubiony zapach.

Moja (subiektywna) ocena tego kosmetyku:

po umyciu głowy
Co zwraca uwagę na samym początku, to bardzo przyjemny (ale nie drażniący od intensywności), truskawkowy zapach.
Mycie włosów szamponem sprawia dużą przyjemność: dobrze się pieni, jest bardzo wydajny - mała porcja starcza, by umyć moje spore i gęste włosy.

Z uwagi na to, że jest to szampon dla dzieci, można go używać codziennie, co dla mnie jest bardzo ważne. 
Jest to szampon dla najmłodszych zatem nie szczypie w oczy (pewnie pamiętacie taką reklamę w TV).

Wygodna w użyciu buteleczka, pozwala na łatwe aplikowanie odpowiedniej porcji kosmetyku. Poza tym, szampon był bardzo tani - 5 zł to niewiele jak za opakowanie 250 ml.

Włosy po umyciu i rozczesaniu są bardzo puszyste i lśniące. 

Moja ocena 4,5 z 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz