niedziela, 5 lipca 2015

Dezodorant Culture Bio z aloesem firmy Yves Rocher. Moja subiektywna ocena

Dziś przyszła pora na moją ocenę dezodorantu w kulce  Culture Bio z aloesem marki Yves Rocher

Cena w sklepie nie jest wysoka - 9,90zł za 50 ml.

Zacznę od tego, że nie jestem zwolenniczką dezodorantu w kulce, wolę te w sztyfcie, ale ponieważ brakowało kilku złotych w sklepie internetowym do darmowej dostawy - dołączyłam go do paczki.

Jestem nim rozczarowana i nie kupię go więcej. Owszem, jak we wszystkich kosmetykach Yves Rocher na metce jest opis, że nie zawiera szkodliwych dla zdrowia dodatków. Nawet i zapach też jest ładny - ale nie spełnia moich oczekiwań.

Po pierwsze, aplikacja tego kosmetyku sprawia, że pod pachami jest długo mokro (choć to wada wszystkich dezodorantów w kulce).
Po drugie, już po 2-3 godzinach nie czułam się komfortowo. Po prostu czuć było zapach potu. I to już powinno wystarczyć!

Moja ocena w skali od 1 do 5 - 2 pkt.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz