Krem do rąk i paznokci Green Pharmacy- ocena użytkownika

Już we wcześniejszych wpisach wspominałam, że lubię kosmetyki firmy Green Pharmacy.

Trochę mi minęło, ale nadal uważam, że są to kosmetyki dość dobrej jakości a na dodatek tanie.

Dziś zajmę się kremem do rąk i paznokci.
Na początku muszę pochwalić bardzo dobre i funkcjonale opakowanie.
Niby to mała rzecz, ale ważna w codziennym użytkowaniu.

Krem jest gęsty i bardzo dobrze się wchłania. Mam nawet wrażenie, że aż za bardzo. Jak się nałoży za mało kremu to przy rozsmarowywaniu go po skórze czuć opór.

Zapach miły, nie duszący, na skórze utrzymuje się niedługo (ja akurat lubię takie kremy).
Przy stosowaniu przez dłuższy czas nie odczuwałam objawów uczulenia, nie pojawiały się jakieś plamy - ale każdy musi sprawdzić sam na sobie.

A właściwości użytkowe?

Krem dobrze nawilża, ręce są miękkie i aksamitne - lecz na kolana nie powala. Ale jak ktoś stosował kosmetyki z najwyższej półki, to potem ma zawsze problem z rzetelną oceną użytkową.
To powiem tak, jak na kosmetyk kosztujący mniej niż 10 zł - jest dobrze :-)


Moja ocena w skali od 1 do 5 - 3,5 pkt.



Komentarze

Popularne posty