niedziela, 13 września 2015

Loreal Men Expert - woda po goleniu - ocena użytkownika

Kosmetyk to prezent dla męża od syna.
I tylko proszę się nie śmiać - kupiony za nieduże pieniądze w Biedronce.

A teraz głos ma mój mąż:

Zacznę od tego, że nie lubię używać wody po goleniu. Z dwóch powodów. Po pierwsze - mam bardzo wrażliwą skórę i zaraz jest ona zaczerwieniona, a po drugie - wody takie wysuszają skórę.

Jednak syn bardzo lubi te kosmetyki i kiedy zobaczył je za bezcen w sklepie kupił również i dla mnie. Tym bardziej, że na opakowaniu jest napis "przeciw zaczerwienieniom".

Woda mnie nie zaskoczyła - to znaczy tak jak się przekonałem do wszystkich wód po goleniu - wysusza skórę i zaczerwienienia (przynajmniej u mnie) się pojawiają.
Wadą jest też jak dla mnie zbyt intensywny zapach (co dla niektórych może być zaletą).
A czy są mocne strony tego kosmetyku?
Są. Tu sporo zaskoczenie - woda Loreal Men Expert dobrze łagodzi podrażnienia powstałe po goleniu. I jest bardzo wydajna.

Kosmetyk mnie nie przekonał i nadal pozostanę przy żelach i balsamach.

Moja ocena to 2 w skali od 1 do 5





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz