poniedziałek, 22 lutego 2016

Żel pod prysznic, róża piżmowa i zielona herbata firmy - Green Pharmacy. Moja ocena kosmetyku

W poszukiwaniu ciekawego, nowego zapachu w żelu pod prysznic skusiłam się na ten o zapachu róży piżmowej i zielonej herbaty firmy - Green Pharmacy.

Przyznaję, skusiła mnie egzotyka tego połączenia, ale ...
No właśnie, zapach był jakiś taki sztuczny. Nie egzotyczny, nie kwiatowy czy herbaciany, ale właśnie sztuczny.

Ponadto, jego wartość użytkowa mnie nie zachwyciła. Mało wydajny, a na dodatek trafiła mi się wadliwa nakrętka. Aby otworzyć kosmetyk mokrą dłonią podczas kąpieli pod prysznicem trzeba było się sporo namęczyć!

Jedyna zaleta, to ciemna, ale przezroczysta butelka, przez co widać jak szybko się kończy.
Żel nie wysusza skóry, ale też nie zauważyłam jakiego dobroczynnego oddziaływania. Po prostu kolejny, przeciętny produkt.

Moja ocena w skali od 1 do 5 - 2 pkt.

   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz