środa, 27 lipca 2016

Dezodorant w kulce ECO Lab - co to k... jest!




Z dużą nadzieją sięgnąłem po kolejny produkt dla mężczyzn z firmy ECO Lab.
100 % komponentów naturalnych, bez parabenów, silikonów, konserwantów itd.
Nic tylko brać i używać. A cena ani za niska, ani za wysoka 17,99 zł w sklepie internetowym.


Niestety, mam złą wiadomość. Wrócił ZSRR - jakość wykonania kulki, to masakra, jakieś nieporozumienie. Daje się wyraźnie odczuć jakieś nierówności, tak jakby kulka była sklejana z dwóch nierównych półkul!
Skóra pod pachami podrażniła się od samego używania dezodorantu. Uczucie bardzo nieprzyjemne i miałem problemy z zaczerwienioną skórą kilka dni po użyciu.
Cisną się tylko niecenzuralne słowa co to k... jest?


Nie wiem, czy mi się trafił taki felerny egzemplarz, czy też cała seria jest wadliwa.
I na tym kończę swoją ocenę, bo kosmetyk po dwóch użyciach wylądował w koszu, tam gdzie jego miejsce!
Nikomu nie polecam

Moja ocena w skali od 1 do 5 - 0 (zero)!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz