Elfa Pharm - odżywka i szampon dla włosów farbowanych


Dziś na tapecie odżywka (na zdjęciu powyżej) i szampon do włosów farbowanych (zdjęcie poniżej) z firmy Elfa Pharm.


Zacznę od tego, że to moja druga odżywka (właśnie się skończyła) i drugi szampon z tej firmy.

Zacznę od zapachu - przepiękny, delikatny, ziołowy. Nie jest duszący, co mnie często denerwuje w kosmetykach innych firm.
Ponadto tak szampon jak i odżywka są bardzo wydajne.
Szampon ładnie się pieni, a po użyciu odżywki włosy pięknie lśnią i są puszyste.
Czego więcej wymagać?

A teraz etykietka ze składem kosmetyku, dla tych, którzy zakupy zaczynają właśnie od tej lektury:

  

Reasumując.
Zestaw szampon+odżywka doskonale wpływa na moje często farbowane i zniszczone tymi zabiegami włosy.
Po rozczesaniu włosy nabierają blasku i dobrze się układają.
Ponadto Elfa Pharm są tanie (zestaw szampon i odżywka to 35-40 zł).

Moja ocena w skali od 1 do 5 - 4 pkt.



Komentarze

  1. Uwielbiam ziołowe zapachy, ale trochę boję się testować rosyjskie nowości;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam :) Ale w sklepie internetowym kupiliśmy całą paczkę kosmetyków z Rosji i Estonii i próbujemy. Na razie tylko jeden (dezodorant w kulce) poszedł od razu do kosza, o czym będzie na blogu. Ale to z uwagi na błędy konstrukcyjne a nie jakość. Ogólnie są to produkty niezłej jakości, ale też nie mam do końca zaufania w prawdziwość opisu składu :)
      Ale na koniec - Elfa Pharm to kosmetyki polskiej firmy, ale te na zdjęciu były z partii wysyłanej na eksport, do Rosji właśnie, dlatego mogło zmylić!

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty