niedziela, 3 lipca 2016

Jaka powinna być koszula do pracy w biurze?

Są takie zawody, w których noszenie koszuli (a często garnituru i krawata) jest praktycznie obowiązkowe.

Koszula koszuli nierówna, spróbujmy więc odpowiedzieć, jaka najlepiej sprawdzi się w pracy?

Po pierwsze - dress code.
Koszula powinna ona być dopasowana do zwyczajów panujących w firmie, np: czy pracownicy chodzą w garniturach, czy kierownictwo dopuszcza styl casual.

Powszechnie wiadomo, że najlepszym kolorem koszuli do pracy jest kolor biały. Taki kolor nie tylko sprawi, że wyglądamy elegancko, ale będzie idealnie pasował do dowolnego garnituru i jednolitych spodni.
Ostatnio jednak do łask dopuszczone zostały również koszule w kolorze ecru, jasnoniebieskim oraz jasnoszarym. 
Bezwzględnie powinniśmy unikać kolorów jaskrawych takich jak czerwień, żółć czy pomarańcz.

Po drugie - długość rękawa
Tu nic się nie zmieniło, elegancki mężczyzna nosi koszule na długi rękaw, najlepiej z mankietem zapinanym na spinki!
A już nie ma nic gorszego, niż koszula z krótkim rękawem i krawat, a fee!

Po trzecie - materiał z której wykonana jest koszula.
Jeśli już kupujemy koszulę, w której spędzimy wiele godzin w pracy powinniśmy wybrać taką, którą uszyto w 100% z bawełny.
Co prawda bawełniana koszula łatwiej się gniecie, ale za to skóra oddycha i mniej się pocimy. A to powoduje, że eliminujemy przykry zapach, co może być kłopotliwe w trakcie kontaktów z interesantami (klientami).

Po czwarte - krój koszuli.
Panowie o tęgiej sylwetce, postawni powinni kupować koszule regular fit.
Tym szczuplejszym lepiej pasować będą koszule taliowane typu slim fit.
Trzeba zwrócić również uwagę na kołnierzyk, zwłaszcza, gdy będziemy nosić w pracy krawat.

A gdy z doborem mamy kłopoty, zawsze możemy skorzystać z porad stylisty, albo doświadczonego sprzedawcy w dobrym sklepie z odzieżą męską!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz