czwartek, 6 kwietnia 2017

Przegląd internetowy: moda i uroda. Wydanie nr 21 (21-31 marca 2017)

Kolejny przegląd. Jest trochę opóźniony, niestety, ten chroniczny brak czasu 😁 (i leń kobieto, leń wiosenny).
Ale mimo małej zwłoki, mam nadzieję że informacje będą przydatne.

Idzie wiosna, czas pokazać nogi. I brunetki, blondynki czy szatynki spieszą wykonać depilację.
Polki PL  pokazują jak do depilacji IPL przygotować się w domu.



Sharon Stone ma prawie 60 lat a wygląda jak...
Zresztą sami zobaczcie na stronie Plejada. Ale ostrzegam, zazdrość może Was dopaść!

Pojawiły się u Ciebie pierwsze zmarszczki, nie wiesz jak sobie z tym poradzić?
Zajrzyj na stronę Polki PL a stanie się cud 😉
Dobrze, wiem. Jaja sobie robię z poważnej sprawy, ale uważam, że ze zmarszczkami trzeba w pewnym wieku się pogodzić. A takie porady, na dodatek ilustrowane zdjęciem młodziutkiej modelki wywołują u mnie uśmiech politowania.

A teraz (prawie) hamletowskie pytanie: czy farbować siwe włosy czy nie farbować?
Przeczytacie o tym w Elle.

I znowu Polki PL, które zajęły się jakże ważnym elementem naszej garderoby jakim jest ... etui do telefonu.
I spotkał mnie zimny prysznic 🛀 jaka ja jestem niemodna z tym otulaniem mojego samsunga w przezroczystą osłonkę.

Co pić by schudnąć?
Dowiedzie się o tym na stronie Faktu.
I dla żartownisiów. Nie chodzi oczywiście o rodzaj alkoholu 😊

A to bardzo mnie zainteresowało. Newsweek postawił pytanie: jakich kosmetyków szukamy najczęściej w Internecie?
Wczoraj sama buszowałam po internetowych sklepach z kosmetykami i informacje z Newsweeka prawie się pokrywają z moimi poszukiwaniami.

Jak usunąć przebarwienia z twarzy?
Przed tym problemem stoi prawie każda z nas, robiąc rano makijaż. Elle zajął się tematem, ale jak się pewnie domyślacie, łatwo nie jest!

W Magazynie TVN 24 profesor Bogusław Pawłowski, kierownik Katedry Antropologii Uniwersytetu Wrocławskiego stara się odpowiedzieć na pytanie: dlaczego jesteśmy atrakcyjni?
Jest jak w piosence "Brzydka ona brzydki on a taka piękna miłość".

WP kobieta próbuje znaleźć odpowiedź na pytanie: dlaczego jednym udaje się szybko i łatwo schudnąć, a drudzy mają z tym problem?
Czyżby była szansa na jakiś przełom w tej sprawie?

Można schudnąć bez wysiłku!
Tak w każdym razie brzmi tytuł jednego z artykułów w Newsweek.
Chcecie, wierzcie!

Kolejny "genialny" sposób na odchudzanie zamieszcza Cosmopolitan.
Szczerze? - mam już dość tych rewelacji!

Dobrze, to już idąc tym tropem kolejna rewelacja z Cosmopolitan: naukowcy odkryli że alkohol nie wpływa na odchudzanie.
No i fajnie!

Party PL o oleju z sezamu: idealny na kaca!
Ale jak już jesteśmy na party, to o konsekwencjach, a właściwie ich zwalczaniu powinniśmy pomyśleć zawczasu.
A już tak na poważnie - olej sezamowy to prawdziwy skarb!



Jak podaje Elle, francuscy naukowcy twierdzą, że biustonosze są bezużyteczne.
Och, znam wielu mężczyzn którzy uważają tak samo 💋

Plotek, ploteczek, plotuniek 😁
No nie mogło go zbraknąć w naszym przeglądzie, tym bardziej że prezentuje interesujące zdjęcie Pauliny Krupińskiej, kimkolwiek ona jest (tak, wiemy, jesteśmy złośliwi😁).

Krótkie fryzury na 2017 rok. 
Magazyn Elle uważa, że wracają do łask. A ja uważam, że modne są cały czas!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz