Takie małe podziękowania z odżywką do włosów w tle!

Wakacje, jestem na wyjeździe (dziś w Toruniu, wcześniej w Gnieźnie) i stąd na razie na blogu posucha 😀
Ale nie byłabym sobą gdybym nie opisała zdarzenia dość luźno związanego z kosmetykami.
Będzie więc o ludzkiej życzliwości i bezinteresowności. Zatrzymaliśmy się na kilka dni w Gnieźnie, w trzygwiazdkowym hotelu i okazało się że w "pakiecie" łazienkowym nie ma szamponu z odżywką. Moje włosy są tak gęste i niesforne że bez tego kosmetyku wyglądają jak szalone.
A że obok był sklep firmowy "Biały Jeleń" udałam się do niego po brakującą odżywkę. Mały sklep ale wielki wybór kosmetyków.
Moja ulubiona odżywka O'Herbal była tylko w ogromnej butli. Trochę zmartwiona, powiedziałam, że to trochę za dużo i nie chcę się obciążać - bo jadę jeszcze w dalszą podróż pociągiem.
Jakież było moje zdziwienie, kiedy uśmiechnięta Pani ekspedientka pogrzebała w pudle i podarowała mi próbkę odżywki i saszetkę szamponu. Za free...
Taki sam zestaw dostał od niej w prezencie mój mąż.


Serdecznie pozdrawiamy przemiłą Panią ze sklepu Biały Jeleń w Gnieźnie na ul. Sobieskiego 20.
Jest tam nie tylko ogromny wybór świetnych kosmetyków ale i miła obsługa.

Komentarze

Popularne posty