sobota, 19 sierpnia 2017

Peeling cukrowo-solny masło sheea i zielona kawa firmy Green Pharmacy. Moja ocena kosmetyku

Dziś na tapecie kolejny kosmetyk z Green Pharmacy - peeling cukrowo-solny masło sheea i zielona kawa.


Przyznam szczerze, że właściwie stosowałam go głównie do nóg i stóp. Jako że lubię kosmetyki firmy Green Pharmacy nie byłam zaskoczona dobrą jakością i przyjemnym zapachem. 

Cena korzystna, kupiłam go za 13 zł. w średniej wielkości sklepie wielobranżowym gdzie jest wyodrębnione stoisko kosmetyków z Green Pharmacy


Pudełko jak zwykle prześwitujący ciemny brąz, znak rozpoznawczy firmy.
Ale tu mała uwaga. Jako że peeling nóg uskuteczniałam w wannie mokre dłonie nie sprzyjały odkręceniu pudełka, zwłaszcza wtedy gdy pokrywka była silnie zakręcona (a tak w przypadku kosmetyków przecież być powinno).
Dlatego lepiej zawczasu lekko odkręcić wieczko (ale nie całkiem by do środka nie dostała się woda np podczas prysznicu).

Konsystencja kosmetyku jest ok' bardzo dobrze rozprowadza się po ciele a skóra po zabiegu jest bardzo gładka. 

Firma chwali się, że kosmetyk jest wykonany na naturalnych składnikach, nie zawiera konserwantów, parabenów i silikonów.
Tutaj macie skład:


Moja ocena w skali od 1 do 5 to 3,5 pkt.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz